Esam apkopojuši noderīgu informāciju, kas jums palīdzēs iepirkties mūsu interneta veikalā.

      Preces noliktavā
      Preču klāsts www.tines.lv un firmas veikalā atšķirās. Ja vēlaties konkrētu preci no interneta veikala, veiciet pasūtījumu. Jūs varat izvēlēties preču saņemšanu firmas veikalā.
      Adījumi, kas ir noliktavā un gatavi izsūtīšanai, ir tikai vienā eksemplārā. Ja jūs vēlaties vairākas vienādas preces, rakstiet uz shop@tines.lv un mēs pieņemsim pasūtījumu adīšanai. Tādas preces ir cimdi, zeķes, cepures, mauči, šalles un cepures. Ja pasūtījums vajadzīgs steidzami, piedāvāsim līdzīgus vienādus produktus.
      Adījumi, kam vajag izvēlēties izmēru un/vai krāsu, tiek adīti pēc pasūtījuma. Tādas preces ir jakas, džemperi, apmetņi, mēteļi u.c. Paredzamais adīšanas laiks ir 2- 4 nedēļas. Ja pasūtījums nepieciešams ātrāk, rakstiet uz shop@tines.lv un mēs piedāvāsim alternatīvus modeļus.
      Svētku laikā jārēķinās ar ilgāku pasūtījuma izpildes un piegādes laiku.

        Individuāli pasūtījumi
        Tādas preces kā cepures, šalles u.c. adījumus varam uzadīt arī citās krāsās nekā redzams mūsu interneta veikalā. Droši rakstiet par vēlamo krāsu un fasonu uz shop@tines.lv un mēs vienosimies par pasūtījumu.
        Ja neatrodat mūsu mājas lapā kādu no precēm, ko noskatījāt firmas veikalā, rakstiet ar tās aprakstu uz shop@tines.lv.
        Lai izvēlētos krāsu jakām, džemperiem un citiem adījumiem ar krāsu izvēli, apskatiet mūsu dzijas katalogu. Izvēlieties krāsas numuru un ierakstiet to lauciņā “Pasūtījuma piezīmes”, kas ir pirkuma noformēšanas lapā zem informācijas par maksātāju.
        Ja šaubāties par izmēru, droši rakstiet vēlamos mērus pie pasūtījuma piezīmēm vai sazinieties ar shop@tines.lv un mēs jums palīdzēsim.
        Ir iespējams veidot komplektus un saskaņotas dāvanas. Rakstiet savas idejas uz shop@tines.lv un mēs centīsimies tās realizēt.
Iepērkoties mūsu interneta veikalā, jūs varat izvēlēties vienu no četriem pirkuma apmaksas veidiem:

  1. Maksājums ar bankas karti
    Ātrākais maksājuma veids. Pēc spiedpogas „veikt pasūtījumu” jums vajadzēt ievadīt savas norēķinu kartes datus.

  2. Priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu
    Kad būsiet apstiprinājis savu pasūtījumu, maksājuma rekvizītus saņemsiet savā e-pastā.
    Veicot maksājumu, obligāti jānorāda pasūtījuma numurs.
  3. PayPal
    Pēc spiedpogas „veikt pasūtījumu” nospiešanas jūs nonāksiet www.paypal.com vietnē, kur jums būs jāautorizējas savā PayPal kontā lai apstiprinātu maksājumu.
    Sīkāku informāciju par PayPal meklējiet šeit: www.paypal.com.
  4. Skaidras naudas samaksa salonā Tīnes
    Izvēloties šo apmaksas veidu jums nav nepieciešams norādīt bankas kartes datus un/vai veikt naudas pārskaitījumu. Savu veikto pasūtījumu varēsiet saņemt un apmaksāt skaidrā naudā firmas salonā Tīnes, Riharda Vāgnera ielā 5. Pirms nāciet pēc sava pasūtījuma, obligāti sagaidiet e- pastu no mums ar apstiprinājumu, ka pasūtījums ir gatavs! Salona adresi un darba laikus skatīt: https://tines.lv/salons-tines/
    Tādas preces kā cimdi, zeķes, dzija, mauči, cepures, šalles, lina kleitas u.c. adījumi ir noliktavā un gatavi izsūtīšanai/saņemšanai (ja pie preču apraksta nav norādīts citādi). Mēs izsūtīsim jūsu pasūtījumu 1- 5 darba dienu laikā. Adījumi ar krāsas un izmēra opcijām (džemperi, jakas, mēteļi u.c.) tiek adīti pēc pasūtījuma. Paredzamais adīšanas laiks 2- 4 nedēļas.
    Svētku laikā jārēķinās ar ilgāku pasūtījuma izpildes un piegādes laiku.

      Noformējot pasūtījumu, jūs varat izvēlēties vienu no trim preču saņemšanas veidiem:

      1. Omniva pakomāts
        Ja prece ir noliktavā, mēs to nodosim Omniva piegādei 1- 5 darba dienu laikā. Piegāde pakomātā notiek 1-2 dienu laikā pēc sūtījuma nodošanas Omniva. Pakomāti tiek apkalpoti no pirmdienas līdz sestdienai. Kad sūtījums būs galamērķī, saņemsiet sms un e- pastu no Omniva.

      2. Pasta sūtījums
        Ja prece ir noliktavā, mēs to nosūtīsim pastā 1- 5 darba dienu laikā. Pasta sūtījuma izmaksas atkarīgas no jūsu veiktā pasūtījuma svara un norādītas valsts, uz kuru izsūtīsim jūsu pasūtījumu. Visu preču piegādi veicam, izmantojot VAS Latvijas Pasts pakalpojumus. Lūdzu ņemt vērā iespējamās papildu muitas nodevas un/vai citus izdevumus, kas var attiekties uz jūsu norādīto piegādes valsti. Mēs nekontrolējam muitas politiku un nevar prognozēt šīs papildu izmaksas. Ja tādas tiek piemērotas, klientam pašam jāsedz šie papildu izdevumi. Ja jūs neesat pārliecināti vai šādi izdevumi var rasties, lūdzu sazinieties ar savu vietējo muitas biroju sīkākai informācijai.
      3. Pasūtījuma saņemšana salonā Tīnes
        Šis ir bezmaksas pasūtījuma saņemšanas veids, kuru izvēloties, jums jāierodas pakaļ pasūtījumam firmas salonā Tīnes. Sagaidiet e- pastu ar apstiprinājumu, ka jūsu pasūtījums ir gatavs. Salona adresi un darba laikus skatīt: https://tines.lv/salons-tines/
      4. Piebrauc pie veikala un mēs iznesīsim apmaksātu pasūtījumu
        Ērta izvēle tiem, kas brauc ar mašīnu. Piebrauc pie paša veikala un mēs iznesīsim apmaksātu pasūtījumu. Lai to īstenotu, apmaksā pasūtījumu tiešsaistē, sagaidi apstiprinājuma e- pastu no mums un piezvani uz veikalu, lai vienotos par preču saņemšanas laiku. Salona adresi un darba laikus skatīt: https://tines.lv/salons-tines/
Ja kāda iemesla dēļ internetveikalā veikto pirkumu vēlaties mums atgriezt, šeit uzzināsiet, kā to izdarīt:
Jums ir 14 dienas laika, lai izlemtu, vai šī ir īstā prece tieši jums. Tīnes garantē atmaksāt vai apmainīt jebkuru preci, ja esat to saglabājuši sākotnējā kvalitātē līdz izstrādājuma atgriešanai. Tas nozīmē, ka prece nevar būt valkāta, bojāta, nosmērēta, mazgāta vai mainīta, kā arī izstrādājumam jābūt marķētam ar visām Tīnes cenas vai preču zīmēm.

    Ja jūs vēlaties preci atgriezt vai apmainīt, pārliecinieties, ka izstrādājums ir sākotnējā kvalitātē un marķēts ar Tīnes preces zīmi, kā arī esat saglabājis visus dokumentus par pirkuma izdarīšanu un saņemšanu. Sūtīšanas izdevumi jāsedz klientam.

      Lūdzu ņemiet vērā, ka sūtīšanas izdevumi netiek atgriezti.

        Lai atgrieztu preci:

        1. Rakstiet mums uz info@tines.lv un mēs jums nosūtīsim preču atgriešanas veidlapu un sniegsim informāciju kā un kur nosūtīt preci;
        2. Aizpildiet veidlapu un kopā ar preci, kuru vēlaties atgriezt, nosūtiet mums ar Omniva ;
        3. Ja pirkuma atgriešana atbilst mūsu noteikumiem, mēs pārskaitīsim jūsu iztērēto naudu par preci uz jūsu kontu 30 dienu laikā.

Raksīt komentāru