Klientu serviss

Iepērkoties mūsu interneta veikalā, jūs varat izvēlēties vienu no trim pirkuma apmaksas veidiem:

  1. Priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu
    Kad būsiet apstiprinājis savu pasūtījumu, maksājuma rekvizītus saņemsiet savā e-pastā.
    Veicot maksājumu, obligāti jānorāda pasūtījuma numurs.
  2. PayPal
    Pēc spiedpogas „Turpināt” nospiešanas jūs nonāksiet www.paypal.com vietnē, kur jums būs jāautorizējas savā PayPal kontā lai apstiprinātu maksājumu.
    Sīkāku informāciju par PayPal meklējiet šeit: www.paypal.com.
  3. Skaidras naudas samaksa salonā Tīnes
    Izvēloties šo apmaksas veidu jums nav nepieciešams norādīt bankas kartes datus un/vai veikt naudas pārskaitījumu. Savu veikto pasūtījumu varēsiet saņemt un apmaksāt skaidrā naudā firmas salonā Tīnes, Riharda Vāgnera ielā 5. Salona adresi un darba laikus skatīt: http://tines.lv/salons-tines/

Noformējot pasūtījumu, jūs varat izvēlēties vienu no diviem preču saņemšanas veidiem:

  1. Pasta sūtījums
    Pasta sūtījuma izmaksas atkarīgas no jūsu veiktā pasūtījuma svara un norādītas valsts, uz kuru izsūtīsim jūsu pasūtījumu. Visu preču piegādi veicam, izmantojot VAS Latvijas Pasts pakalpojumus. Lūdzu ņemt vērā iespējamās papildu muitas nodevas un/vai citus izdevumus, kas var attiekties uz jūsu norādīto piegādes valsti. Mēs nekontrolējam muitas politiku un nevar prognozēt šīs papildu izmaksas. Ja tādas tiek piemērotas, klientam pašam jāsedz šie papildu izdevumi. Ja jūs neesat pārliecināti vai šādi izdevumi var rasties, lūdzu sazinieties ar savu vietējo muitas biroju sīkākai informācijai.
  2. Pasūtījuma saņemšana salonā Tīnes
    Šis ir bezmaksas pasūtījuma saņemšanas veids, kuru izvēloties, jums jāierodas pakaļ pasūtījumam firmas salonā Tīnes. Salona adresi un darba laikus skatīt: http://tines.lv/salons-tines/

Ja kāda iemesla dēļ internetveikalā veikto pirkumu vēlaties mums atgriezt, šeit uzzināsiet, kā to izdarīt:

Jums ir 14 dienas laika, lai izlemtu, vai šī ir īstā prece tieši jums. Tīnes garantē atmaksāt vai apmainīt jebkuru preci, ja esat to saglabājuši sākotnējā kvalitātē līdz izstrādājuma atgriešanai. Tas nozīmē, ka prece nevar būt valkāta, bojāta, nosmērēta, mazgāta vai mainīta, kā arī izstrādājumam jābūt marķētam ar visām Tīnes cenas vai preču zīmēm.

Ja jūs vēlaties preci atgriezt vai apmainīt, pārliecinieties, ka izstrādājums ir sākotnējā kvalitātē un marķēts ar Tīnes preces zīmi, kā arī esat saglabājis visus dokumentus par pirkuma izdarīšanu un saņemšanu. Sūtīšanas izdevumi jāsedz klientam.

Lūdzu ņemiet vērā, ka sūtīšanas izdevumi netiek atgriezti.

Lai atgrieztu preci:

  1. Rakstiet mums uz info@tines.lv un mēs jums nosūtīsim preču atgriešanas veidlapu;
  2. Aizpildiet veidlapu un kopā ar preci, kuru vēlaties atgriezt, nosūtiet mums uz SIA Tīnes, Amatu iela 5, Rīga, LV- 1050, Latvija;
  3. Ja pirkuma atgriešana atbilst mūsu noteikumiem, mēs pārskaitīsim jūsu iztērēto naudu par preci uz jūsu kontu 30 dienu laikā.

Raksīt komentāru